ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Gott Nytt År !!

Publicerad 2014-12-31 17:57:00 i

Härliga bloggläsare!
Tack så jättemycket för att ni läser min blogg!
Utan er så blir det ingen blogg.
Jag tycker att det är såå kul.
Älskart!
Jag ser fram emot år 2015 med tillförsikt och glädje och tror att det blir ett fantastikt år!
 
Ha en härlig nyårskväll nu alla!
 
 
 
 
 
 
 
Ursäkta för lite suddiga bilder på mig i flygande fläng innan vi ska sticka iväg
 
 
Ha nu en fin kväll och var rädda om varandra!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2014-12-31 18:05:20

Tack till dig,Carina, som delar med dig av så mycket i din trevliga blogg. Hoppas du får en trevlig kväll!
Hälsningar Lotta

Svar: Tack Lotta ! Ha en trevlig kväll ni också! Kram
ladymelange.blogg.se

Postat av: Katarina Grönberg

Publicerad 2014-12-31 20:47:41

Det är så kul att läsa din blogg och följa med i ditt liv Carina!
Gott nytt år och kram!

Svar: Tack Katarina det är så roligt att skriva tycker jag!Gott Nytt År! Kram
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela