ladymelange.blogg.se

Välkommen!

New Years Eve

Publicerad 2014-12-31 12:57:00 i

Hej på er alla härliga människor!
 
Tänk att det gått ett helt år igen och ett nytt står för dörren!
Herregud vad det går undan,det är bara att hänga med eller hur?
 
Idag har vi besökt frisören både D och jag.
Sedan shoppade jag lite på rean inne i staden.
 
 
Ny tisha,Doftljus samt ett nytt fodral till min I-phone.
Allt av favoriten Malene Birger
 
Ha en fantastisk nyårsafton alla!
 
Vi ska träffa vänner och gå ut på restaurang här i stan.
Lite party blir det nog : ))
Vad ska ni göra?
 
Vi höres lite senare!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2014-12-31 17:20:27

Ha en trevlig kväll och ett riktigt gott nytt år.
Kram från Monica & Janne
Vi firar hemma hos goda vänner.

Svar: Härligt Monica! Ha en fin kväll och hälsa Janne från oss!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela