ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Romantic weekend på Corallen

Publicerad 2014-07-30 17:47:18 i

Vi har inget vatten ännu vid stugan.
Det är pumpar och ventiler och whatever som ska fixas !!
Mannen och andra i området har arbetat hårt med allt detta de senaste dagarna.
Så nu har vi checkat in på Hotell Corallen i Oskarshamn.
Det blir trerätters middag med fördrink i kväll.
Vi har badat i poolen och vi kanske testar bastun också
I morgon kommer M ska bli så roligt vi ska hämta henne i Kalmar.
Hon flyger från Stockholm det tar 40 min tåget skulle ta 6 timmar och det 
var mycket dyrare med tåg också.
 
Ikväll ska vi bara mysa mannen och jag! 
Ha en underbar lill-lördag
Kramar från mig till er!1
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela