ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Städning på schemat

Publicerad 2014-06-30 17:30:00 i

Idag började dagen på det rehabcentret som jag är och jobbar på ibland!
Det gick bra och jag var klar tidigare än väntat.
Tillbaka på kliniken kom jag på att det var ett tag sedan jag storstädade där,sagt och gjort,
Jag kavlade upp ärmarna och satte igång!
Tom putsade de små fönstren på sidan av rummet,för att putsa dem måste man gå ut på taket ,
och balansera med trasor och putsmedel!
Gick ut från D s kontorsfönster,no problem,vad gör man inte för att få rena fina fönster!
Härlig känsla när det är klart!
Nu inväntar jag D så att vi får vår dagliga Pw som vi bestämt att vi ska ha!
 
Ha en skön kväll 
Kram Carina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela