ladymelange.blogg.se

Välkommen!

På stan

Publicerad 2014-11-29 16:26:03 i

Hej alla!
 
Hoppas att ni har det bra och mysigt med allt adventsstök!
Vi bara har det bra här i Stockholm och umgås och har trevligt!
Ikväll är det Grand Hotels Vinterträdgård som gäller för oss med Björn Skifs som artist.
Förra året var vi på Orup på samma ställe och det var helt otroligt bra!
Det är julbord också och inte vilket som helst utan supersmarrigt och kvalite på allting.
Bla var det förra året en manskör iklädda kockmössor som gick runt bland borden och sjöng snapsvisor.
Mycket kul inslag och vi kunde naturligtvis sjunga med de som ville.
 
Här kommer lite pics från dagen,mycket folk som var ute och handlade idag!
 
 
På väg till Svenskt Tenn(men där var det så proppfullt av människor så vi får handla en annan dag : )
 
 
 
Nu ska vi relaxa lite mannen och jag innan det bär iväg ut i nöjesvimlet igen
 
Ha en fin lördagskväll.
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela