ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Kväll

Publicerad 2014-09-30 21:28:25 i

Hej på er!
 
Hoppas att ni har haft en fin dag.
Här har det varit soligt och fint väder hela dagen ,det är som om denna 
sommaren inte riktigt vill släppa taget ännu!
M är på väg till oss ikväll från Stockholm och ska hjälpa mig att få igång min nya I-phone.
Min gamla har varit helt crazy sista tiden så den lägger nog snart av helt är jag rädd.
 
 
Nu kom M nu ska vi äta .
I morgon börjar jag redan 7:15 med första kunden.
Nu får det bli sängen snart,är såå trött.
Men först en kopp the favoriten Kvällsro från Friggs, mm jätte-gott
 
 
 
 
 
Ses i morgon! 
 
Kram Carina
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela