ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Gårdagen i bilder

Publicerad 2015-12-31 09:15:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
                                                                              Hej vänner!
 
Hur har ni det så här i år 2015 sista skälvande timmar!
Ett år ytterligare att lägga till vår historia,ja men ni det är ju bara att hänga med eller hur? : )
Inte så mycket att välja på,snart 2016,vad som händer under 2016 står skrivet i stjärnorna.
Vi ska fira in nyåret med mina systrar med familjer plus ett par som är goda vänner.
Jag är så lycklig att vi har det så bra och jag är väldigt medveten om att det kan förändras snabbt.
Men just nu är vi här min man och jag och relaxar i vårt hus och väntar in det nya året i morgon.
Vi ska börja med en utflykt till havsbandet härute hela gänget.
Sedan fortsätter vi firandet med god mat och trevligheter under hela kvällen.
 
Här kommer lite pics från gårdagen
 
Tazzetter i full blom inne i huset.
 
 
 
Slappar på morgonen och ska kanske kolla in nya Elle
 
 
 
Vi tog en promenad
 
 
 
 
Det blåste ordentligt
 
 
 
 
 
 
Min syster har många olika sätt att mata fåglarna på! : )
 
 
Fin urna med patina
 
 
 
Storasysters hus
 
 
Kväller igen dags att tända ljusen
 
Nu Nyårsaftons morgon.
Får se om jag kikar in här igen under dagen
 
Ha en fin dag och kväll alla och ta hand om varandra!
 
Kram från mig till er!
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2015-12-31 16:26:12

Kloka ord. Ha ett riktigt Gott nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela