ladymelange.blogg.se

Välkommen!

En mysig dag

Publicerad 2015-02-28 08:30:00 i

 
Hej på er
 
Igår åkte D och jag till Stockholm för att D skulle ha ett affärsmöte.
När det var avklarat hade vi tid kvar att träffa två av våra döttrar och lunch plus lite shopping.
Här kommer pics från vår dag.
 
Först var vi på kontoret och min klinik och  fixade lite inför dagen.
Så ser en vägg ut i vår trappa upp till våra lokaler.
Innovativt och färgstarkt  så det förslår,eller hur!
 
 
 
Böjade med HM -Home där köpte jag nya påslakan och härlig frottè.
Pics på det kommer senare.
 
 
Som sagt mycket blått i vår.
 
 
 
 
 
Sedam mötte vi upp M och det blev en sen lunch på Taverna Brillo
 
 
Vattenlingon i fin flaska kanske är det något! : )
 
 
 
 
 
 
 
Sedan hälsade vi på k en snabbis på hennes kontor.
 
 
Kaffekapslar inköptes på Nespresso.
 
 
 
 
Oj ,då George Clooney tittar fram : )
 
 
Avsmakning av lite nytt kaffe
 
Nu lördag lite god frukost och sedan en PW
 
 
Ha en härlig dag alla!
Ses senare
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2015-02-28 18:29:38

HM Home finns inte i min lila stad... ser snyggt ut. Tack för tipset.Har inte ens tänkt på det när man är i storstäderna.Man gör ju allt annat än går på kläd-HM när man är där. Du får ett tips av mig:
- tävling:http://elledecoration.se/tavla-och-vinn-trendiga-mattor/


Svar: Javisst Mia det kan vara så att man glömmer bort HM för att det finns så mycket annat att se,men det är värt ett besök! Tack för tipset om Elle decoration.Ha en fin dag.
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela