ladymelange.blogg.se

Välkommen!

God morgon Fredag

Publicerad 2015-07-31 07:50:48 i Allmänt,

 
 
I går kväll på vårt köksbord.
 
 
Marmorfatet från Liljeholmens fabriksbod i Oskarshamn fick följa med hem till Västerås.
 
 
 
Hej på er 
 
Hoppas att ni har det bra nu är det snart Augusti och det blir lite mörkare och fuktigare i luften på kvällarna.
Det är bara att gilla läget och tänka på roliga saker man kan hitta på att göra.
Kräftor är ju något som tillhör och jag älskar kräftor,det får det nog bli snart.
 
Idag ska D och jag jobba i trädgården,det är ju en aning eftersatt där eftersom vi varit borta i nästan fyra veckor.
Men gräset har blivit klippt ett par gånger och grannarna har vattnat och sett till huset i övrigt.
 
 
Ha nu en fin fredag alla
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela