ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hemma igen

Publicerad 2015-07-30 19:06:00 i Allmänt,

 
 
Hej alla 
 
Igår åkte vi hem från Oskarshamn.
Vi har haft en fin semester även om man hade önskat mycket mera sol förstås!
Vi hade tänkt att fixa lite i trädgården här efter diverse ärenden inne i staden,men det kom regn och åska så det får vänta till i morgon.
 
Nu blir det en sallad och nya favoritserien på Netflix White Queen från 1700-talets England.
 
 
Sallad bestående av salladsblad,Gurka Tomater,Avocado,rökta Musslor.Tonfisk.
Lite olja citron ,salt och svartpeppar så är man hemma!
Vi toppade det hela med nystekta kantareller (inköpta på torget idag)
Det går alldeles utmärkt det också,men vi ska ut i skogen här i krokarna snart och leta efter fler! : )
 
Dessert, Nätmelon och Blåbär,ja man tager vad man haver : )
 
Nu blir det TV
 
Ha en skön torsdagskväll
 
Ses i morgon
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela