ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Back to work

Publicerad 2015-03-30 07:14:00 i

Tjingeling på er!
 
 
Nu måndag och jag känner av omställningen till sommartid!
Men efter ett par dagar brukar det gå över som tur är.
Jag tycker ju att det är kul med lite ny makeup och sånt som ni vet.
Detta köpte jag ,en del på Arlanda och annat därnere i Spanien.
 
 
 
Detta är favoritläppglansen ever alltså.
Nu i tvåpack på Arlanda : )
Detta är nr 05 och nr 06 (05 är favoriten)
 
 
Denna ögonbrynspenna från Yves Saint Laurent är super.
Min gamla har jag haft i säkert 2 år eller ännu längre.
Alldeles lagom i färgen tycker jag Nr 2 står det på min förpackning.
Denna finns inte på Arlanda men i Kicksbutikerna tror jag att den ska finnas.
Jag köpte min i Spanien nu.
 
 
 Sist men inte minst Diors läppstift är himla bra tycker jag.
Detta klarröda blir fint till solbrun hud.
Färgen kommer inte riktigt till sin rätt på bilden det är nr 745 Dior Addict Lipstick.
 
Det var lite tips från mig till er nu ska jag dra iväg till jobbet.
 
Ha en fin Måndag alla
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-30 13:02:47

Åh, dessa läppglans tillhör också mina favoriter, 05 använder jag mycket.
Roligt att få ta del av er resa, så mycket fint och intressant du delar med dig av.
Nu hoppas vi att våren snart är här på riktigt.
Önskar dig en Glad Påsk!
Kram Lotta

Svar: Hej LottaJavisst är de läppglansen suveräna blir så fin lyster.
jag önskar också dig en Glad Påsk! Kram Carina
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela