ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Första Advent

Publicerad 2015-11-29 10:05:56 i Allmänt,

 
 
Hej alla
 
Idag kör vi igång "juleriet" som jag brukar säga.
Det är inte alla år som jag har julkänsla ,ibland tycker jag bara att det är för mycket av allting.
Men bara man kommer ihåg att man gör ju det som man själv och familjen vill.
Det är ju er helg som ska bli trevlig och lugn ,skön och rofylld,inte massa måsten som någon annan har bestämt!
Om man kan dra ner det dit så tror att julen kan bli riktigt bra.
 
Igår kväll var vi för tredje gången på Grand Hotels julbord.
Maten och hela konceptet andas kvalitè  och  allt känns väldigt gemontänkt och fräscht!
I år upträdde Charlotte Perelli,det var riktigt bra även om hon inte kom upp i Orups klass får två år sedan.
Men det är ju två helt olika artister med olika genrer.
 
 
Vi började lördagen med ett besök i favvo affären Svenskt Tenn.
Där åt vi frukost också .
 
 
 
 
 
Vi drack Jasmine the i speciella kannor(fina eller hur)
 
 
Sedan shoppade vi en hel del bilder kommer senare
 
Vårt hotell i pepparkaksform!
 
 
 
Min man i nyinköpt fluga dagen till ära
 
 
 
 
 
Redo för en festlig kväll
 
 
En manskör gick runt borden och sjöng snapsvisor med oss!
 
 
 
Desserten : )  Det är som det med julmat även om man tar bara lite av varje så blir det en hel del !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu söndag och vi ska prata ihop oss mannen och jag vad vi hittar på den här dagen
Ha en fin dag nu alla!
 
Kram från ett gråmulet Stockholm från mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela