ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lite bilder från gårdagen

Publicerad 2015-11-30 08:03:00 i Allmänt,

 
 
 
Hej på er!
Måndag morgon igen,bara att kavla upp ärmarna och köra på eller hur?
Vädret var inte så kul regnigt och grått.men det ljusnade lite under dagen
 
 
Jag som funderar ska det sluta att regna nu eller?
 
 
Sedan strosade vi runt mest på NK D och jag.
Han skulle ha nya jeans och boots.
Vi har tidigare kollat in RM Williams som är så läckra klassiska men ändå lite attityd.
 
 
Så snygga och handgjorda skor från Australien
 
 
 
Sedan var det naturligtvis jul i hela varuhuset.
 
 
 
En renfäll till jul kan det vara nåt? : )
 
 
Mycket fint på New Port som numera även finns i vår stad
 
 
 
Vi avslutade med en sen lunch sedan bar det av hemåt.
 
Jag önskar er en trevlig måndag !
 
Kram från mig till er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela