ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Lite shopping från helgen

Publicerad 2015-09-28 08:02:00 i Allmänt,

 
 
Halloj på er alla!
 
Nu måndag back too work.
I förra veckan blev jag med en ny I-Phone 6 den är lite större än femman men man vänjer sig nog rätt så snabbt.
Nu kan man sätta på ett skyddsglas över displayen (väldigt bra) så det ville jag verkligen göra så fort som möjligt.
Plus att jag ville ha något skyddande skal också,det blev inte tid för det i Stockholm så när vi kom hem igår stack vi ner till city för att få detta fixat.
 
M-Store i Punkt hjälpte oss med skyddsglaset och sedan gick vi vidare till Front Row i Igor gallerian för det var där jag köpte mitt förra MB skal och det fick bli ett likadant nu : )
Sedan så köpte jag älsklingsväskan som jag tänkt köpa länge så praktisk och snygg!
 
 
Den här passar vi många tillfällen stort gilla på den!
 
Nu väntar en hel del timmars arbete för min del.
 
Ha en bra dag
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela