ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Urmysig helg

Publicerad 2015-09-27 15:19:00 i Allmänt,

 
Hej på er alla vi har haft en så mysig helg i vår fina huvudstad.
Vårt hotellrum ,vi bodde på Scandic Malmen där har vi inte bott tidigare men det passade bra när vi skulle till Göta Lejon senare på kvällen.
 
 
 
 
 
D och jag checkade in på hotellet sedan var det dags att åka till tjejträffen och vi började med en lunch på Taverna brillo.
 
Där glömde jag att fota men vi åt en god räksallad och pratade i munnen på varandra i en och en halv timme : ))
Vi tjejer hade inte setts sedan förra våren så det var mycket att snacka om!
Vi tog T-banan till butik Minilla och A och T köpte varsin fin poncho,jag nöjde mig med ett Örtkryddat havssalt : )
 
 
 
 
 
Tillbaka på rummet för dusch och fix inför kvällen.
D passade på att träffa L och M så fick de lite egen pappatid att umgås och ha trevligt tillsammans.
 
Vi hade bokat bord på Den gamle och Havet en Italiensk restaurang som vi kommer att besöka fler gånger absolut,det var trevlig miljö,bra personal och framför allt jättegod mat!
 
 
 
 
 
Fin vattenflaska.
 
 
Gulliga,fina T och A,så härligt att träffa människor som bara allt stämmer med,kul har vi!
 
 
 
 
Jag och en( rätt så stor öl) visse inte att det fanns 66cl öl : )
Fast det gör det tydligen, Italiensk var den och mycket god btw!
 
 Sedan one moore time för min del ,Förklädet som är så mycket humor och knasigheter så det är helt knasigt!
Björn Kjellman i huvudrollen kan man säga och allt händer i hans huvud.
 
Björn och Pernilla ser något förvånade ut ,vi pratar lite efter föreställningen : ))
 
 
Nu söndag morgon vi ska ner för att äta frukost sedan åker vi hemåt.
 
Ha en skön söndagskväll 
Ses i morgon
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2015-09-29 08:43:38

Å vilken rolig helg!!

Svar: Ja vi hade så himla trevligt! Nu är det vardag igen..
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela