ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Putsar mässing och en god Nougatkaka

Publicerad 2016-04-26 08:42:46 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej på er!
 
 
Här håller jag på att bli tokig jag fyndade en sån liten fin mässingskrona på auktion i helgen.
Dock behöver den putsas!
Oh my god så jobbibgt det är ju små kristalllöv i vägen överallt som trasan fastnar i!
Jag har nu bomullshandskar på mig för att få till det på ett snyggt sätt : )
 
To be continued....
 
 
 
 
 
Fick idén av denna lampa på en annan blogg, ska köpa nya vita skärmar så tror jag att det blir riktigt bra ,den är rätt så liten och nätt och lättplacerad.
 
 
I helgen bakade jag den här smarriga nougatkakan från Pernillas Praliner.
 
 
 
Foto från Pernillas Praliner
 
 
 
 
Nu ska jag ta en paus i putsandet och gå en PW.
Så här såg det ut på vår gräsmatta i söndags man kan tro att det vitsippor dock var det hagel!
 
Idag inget hagel i sikte ännu så nu går jag ut i solen.
 
Ha en bra dag nu alla!
 
Kram från mig till er
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela