ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fina presenter

Publicerad 2016-08-30 19:38:58 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Tjingeling på er!
 
Hur har ni det? Hoppas att det är bra,här är det full rulle som vanligt.
I torsdags fick jag denna söta lilla burk med Rabarbersylt av en gullig kund och idag blev det en burk honung från egen biodling på Ridön här utanför Västerås!
Ja menar hur bortskämd blir jag inte ! : )
 
 
Så gott till tex lite goda starka ostar!
 
 
 
Så härligt med nöjda uppskattande kunder!
 
 
Nu ska jag kolla in tidboken för att få till lite mer möten framöver ingen rast och ingen ro!
Nej skämt åtsido jag älskar att ha fullt upp (som ni kanske har märkt)
 
Jag ska ta hit en fönsterputsare nu framöver för det hinner jag bara inte,vill ha nyputsade fönster nu till hösten inte gjort det sedan någon gång i våras.
 
Ha nu en fin kväll!
 
Ses i morgon
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela