ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Min fina dotter fyller år!

Publicerad 2016-08-08 17:20:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej på er vänner!
 
 
Igår den 7/8 för 30 år sedan föddes min älskade dotter Kristin!
På Västerviks BB är hon född klockan fem över tre på natten.
 
Nu är min lilla dotter stor och vuxen men hon är alltid min lilla flicka ändå!
 
Vi hade så mysigt först dagen innan med firande först på Hotell Lydmar och sedan på restaurang BAR i Stockholm.
 
Men innan vi åkte till huvudstaden så var vi hemma i ett dygn och packade upp efter en lång och skön semester.
 
En ros som jag tog från systers trädgård innan vi åktehem! : )
Står så fint på vårt köksbord nu.
 
 
 
 
 
Så roligt att få träffa S gulliga föräldrar också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En drink på Dramaten terassen
 
 
 
På själva födelsedagen tog vi en lunch på Strandvägen 1 och sedan blev det femkamp på Gröna Lund!
 
Nu är det snart dags för vardag igen.
 
 
Men vilken sommar vi har haft helt fantastisk!
 
 
 
Ses snart igen kära ni och tack för att ni tittar in här!
 
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela