ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Söndag i Augusti

Publicerad 2016-08-14 11:59:50 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                Hej Vänner!
 
Igår hade vi en riktig slappardag D och jag.
Jag har känt av en förkylning sedn förra helgen och nu var det mannens tur.
Föerst tänkte vi köra ett race i trädgården i allafall men nej vi softade precis heela dagen och kollade på Netflix filmer och serier och sov ibland lite om vartannat!
Alltså jag hade nattlinnet på mig hela dagen,det är väldigt ovanligt för att vara jag.
Det var behövligt och jag tror man ska lyssna på kroppen när man känner så.
Nu söndag och vi är piggare igen så nu håller vi på och jobbar i trädgården.
 
Vi har fått myrinvasion under syrenbusken så nu ska vi försöka att få bort dem också!
Sedan har vi inte bestämt om vi ska ha en annan växt av nåågot slag eller bara en kruka på det stället vi får se hur vi gör.
 
 
Vårt Citronträd har fullt med citroner och massor av blommor som doftar himmelskt av citrus.
 
Tack vare våra snälla grannar som vattnade och såg till huset när vi var borta så länge!
 
 
 
 
Droppar på bladen av regnet i natt!
 
 
 
Nu ska vi iväg och kolla växter och småstenar så det blir snyggt igen.
 
Ha en fin söndag nu alla!
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela