ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Till Visby igen

Publicerad 2016-08-29 08:29:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla vänner!
 
I fredags var det grillväder här så varmt och skönt.
 
 
Vacker himmel
 
 
 
 
 
På lördagsmorgonen tog jag flyget till Visby.
 
 
Tillbaka i härliga Visby,det tog endast 40 minuter från Bromma!
 
Vi skulle kidnappa en vän som nyligen fyllt jämna år de andra tjejerna åkte färjan från Oskarshamn.
Jag kom fram lite tidigare än dem,så jag flanerade i staden och tog en lunch i solen på torget.
 
 
 
 
 
Hotellet
 
 
 
Rosornas stad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När de kom fram till Visby gömde jag mig på övervåningen hosfamiljen R som har ett superläckert hus i Visby.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Reseledaren E som fixat med allt så bra!
 
 
 
 
 
Mysig innergård
 
 
 
Bubbel och annat gott bla Saint Agur ,lakritsmaränger och färska fikon det var en superkombo!
 
 
Nu ska jag snart visa mig 
 
 
 
Jag passade på att fota lite så mysigt hus!
 
 
 
 
 
Mycket skratt förstås!
 
 
 
 
 
Sedan fick festföremålet prova på glasblåsning 
 
 
 
 
Sedan lite mat på en Libanesisk restaurang det var jättegott.
 
 
Vi beställde in olika smårätter som vi delade på
 
 
 
Hela gänget
 
 
 
 
 
 
 
 
Oj så mycket bilder det blev.
 
Tack alla fina som var med så himla kul vi hade ! Kram på er igen alla!
 
 
Nu måndag morgon och det är dags att jobba lite igen.
 
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela