ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vilken härlig ö

Publicerad 2016-08-01 10:42:55 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                            Hej vänner!
 
 
 
Vilka fantastiska dagar vi har här ,vilken underbar sommar vi fick!
Vi bor på ett helmysigt ställe Hotell Strandprten precis innanför muren.
 
 
 
 
 
 
Utsikt från vår balkong
 
 
 
 
 
 
Superfräsch frukost med god smoothie och Chiapudding med bär plus gott bröd och annat också förstås!
 
 
 
Men första dagen hyrde vi cyklar och tog oss runt i Visby.
 
 
 
 
 
Vi började med Botaniska trädgården
 
 
 
Så mycket vackert!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan fortsatte vi vår cykeltur och jag fotade fina Stockrosor mot en husvägg
 
 
 
 
Högst upp på krönet vi gick sista biten,kondition är en färskvara som jympaledaren sa ! Jo, I know that! : )
 
 
Besökte Domkyrkan
 
 
 
 
 
 
Mäktigt jag älskar kyrkor ,älskar lugnet och friden där som kommer till mig!
 
Pride lite här också
 
 
Vi tände ljus för de som vi älskar och inte finns med oss på jorden längre.
 
 
 
Sedan hade vi picnick och solade och badade från piren höga vågor men säkert 23 grader i vattnet för det var pålandsvind.
Helt underbart !
 
 
 
 
Min gulliga man gick och hämtade en brassetol till mig för jag fick lite ont i ryggen efter ett tag! (Det är väl åldern! : ))
 
 
 
 
 
Vi avslutade dagen med pizza inne i stan och träff med vänner klockan blev 02 innan vi gick till sängs!
 
Oj så mycket bilder det blev
Gårdagen blev en roadtripp över öjn kan man säga.
Det kommer i nästa inlägg
 
Nu idag måndag har D gett sig iväg på en golfrunda med J.
Jag ska kolla runt här i Visbys affärer är tanken.
 
 
Ha en fin 1 :a Augustidag nu alla!
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2016-08-01 16:29:34

Ser otroligt mysigt ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela