ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Bling bling till nyår

Publicerad 2016-12-30 19:40:10 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej vänner!
 
Idag har det varit en sådan där dag som av någon anledning inte känns kul!
Jag vet inte varför men jag har haft en deppig ,motig känsla hela långa dagen.
Det började med att jag skulle prova nyårsoutfit och kände att det är några kilon för mycket speciellt runt magen! : )
Inte kul alls,men men sedan åkte jag till stora köpcentret i staden och tänkte hitta lite "glitter" till nyårsaftonens kläder.
Kände inte speciellt för något men hittade till slut halsband och ett par örhängen köpte dessa snabbt de var rätt så dyra för att vara bijuoterier : ) Men när jag kom hem och provade dessa så kändes de inte bra : (
Så det var bara att dra ut i kylan igen för att byta eller få pengarna tillbaka men det var på rea så jag fick ett tillgodokvitto på över femhundra kronor.
Joråsåatt jag får väl hitta något där till våren : )
 
 
Så nu får jag ta de jag har hemma de duger ju alldeles utmärkt egentligen inköpta på Lindex.
 
 
Det var dagens inlägg ,men ni nu säger vi så här att tomorrow is anoyher day och den sista på detta året 2016.
 
Ha en bra kväll !
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela