ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Juldagen

Publicerad 2016-12-26 15:38:58 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej på er!
 
Jag vill önska er en god fortsättning på julen.
Igår gick vi en promenad och tänk att man tycker det är såå skönt att röra på sig efter att man suttit och ätit liite för mycket mat : )
 
 
 
Tröttnar aldrig på utsikten mot havet.
 
 
Det är ju ingen snö alls här nere så på det viset är det inte så juligt men det känns så bra ändå.
I går var vi hos oss och vi bjöd på kalkon med sås och kokt potatis samt haricouverts och gelè.
Efter ett tag så blev det ris al`a malta med saftsås,oj vad länge sedan jag gjorde det.
Sedan spelade vi spelet "Med andra ord" skrattade och skojade och drack glögg till, oh jisses sent blev det men trevligt var det!
 
Jag glömde helt att fota middagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag innan alla kom, tog på mig klackskor kvällen till ära : )
 
 
Nu Annandagen och vi ska till syster med familj här i Dragskär.
 
I morgon åker vi hemåt igen
 
 
Ha en skön helg och njut av ledigheten ni som är lediga!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela