ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Nästan ledig dag

Publicerad 2016-12-30 09:30:40 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej på er vänner!
 
 
Idag ska jag bara ta det lugnt fixa ögonbrynen och några naglar som fått ta en del stryk av allt diskande i julhelgen : )
Vi har ju ingen dismaskin i huset nere i O-hamn så det blev inget bra för naglarna .
På jobbet har jag ju alltid handskar på mig men har inte fått in den rutinen när jag städar och diskar hemma.
Borde kanske tänka på det händerna blir ju torra och fula.
 
 
I går kväll gjorde D och jag en rätt som jag fick tips om hos min frissa igår.
Fläskfile (jag vet inte om det skulle vara oxfile kanske) men nu hade vi det hemma.
Med en god sås gjord på Fläderblomssaft,riktigt mumsigt var det.
 
 
 
Från min plats vid bordet njöt jag av vår nya ljusstake från Svenskt tenn Kulan nu känns det som det är komplett!
Fast man kan ju placera dem en och en också eller bara två tillsammans.
I vilket fall så är jag mycket glad för dessa dyra är de men såå läckra i sin enkelhet!
 
 
Nu ska jag gå en promenad här har jag tänkt D jobbar hela dagen idag också,jag ska fixa lite papper på jobbet men har inga kunder idag.
 
 
Ha det bra kära ni!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela