ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Skottdagen och så lite Top- Model möte!

Publicerad 2016-02-29 14:48:00 i Allmänt,

 
 
 
 
                                                                     Hej igen!
 
Så nu vet ni alla tjejer som funderar på att fria  today is the day!! : ))
 
Skämt åtsido man friar väl när man vill om man är kille eller tjej det är ingen big deal anymore eller hur! : )
 
 
Här fortsätter vi att ha det bra och lata oss.
Idag beställde vi Gingerthe med honey gott gott var det och en fin kanna kom det goda theet i också!
 
 
 
What a sunny day....
 
 
Till lunchen äntligen ett gott vitt Italienskt vin dessutom riktigt kylt pluspoäng på det!
 
När vi var där och lunchade var det ett yngre par med två små barn som vi började att småprata med.
Det var något bekant med henne det tog en stund men sedan kom jag på ! Maja i Top Model  visst var det hon !
Supersnygga Maja Ekberg som kom tvåa i Top Model 2005!
Hon bor med sin lilla familj på samma hotell  som vi här i Mai Kao
Vi snackade om Thailand och resor och allt möjligt, de hade bott i New York i fem år och hon arbetar som modell nu också fast just nu är hon mamma ledig.
De flyttade tillbaka till Sverige mest för att det är mer bekvämt att ha sina nära på närmre håll och det kan jag verkligen förstå ,det blir ett annat läge när man har småbarn.
Numera bor de i Göteborg.
Men Maja kommer från Småland , ja det är ju det jag säger,  hur mycket roliga kommer inte från detta landskapet!! : ))
De har två små söta pojkar, så gulliga!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är Maja  så söt och gullig tjej!
 
Kollade runt lite på nätet och hittade såå mycket fina bilder 
 
 
 
 
Foton från Mikas Stockholm.
 
Snygga Maja!
 
Nu ska D och jag ta roomservice här på rummet vi orkar inte gå ner till restaurangen i kväll : )
I morgon blir det Phuket Town 
 
Ha en bra dag och kväll alla!
 
Kram från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela