ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Semesterbloggen

Publicerad 2016-07-25 23:06:04 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej vänner!
 
 
Ja som ni har märkt är det lite glest mellan inläggen men nätet funkar inte så bra och vi lever vårt sommarliv kan man väl säga!
Vädret är fantastiskt och vi åker ut med båten på våra öar och bara njuter och har det unerbart i vårt vackra sommar Sverige!
Här kommer lite bilder igen från våra dagar
 
 
 
Grillfest hos oss
Alla våra badkläder på tork i bakgrunden precis som det ska vara mitt i sommaren.
 
 
 
Snygga guldiga Espadrillos fndade på Ica Maxi ! : )
 
 
Solnedgång
 
 
Utsikt
 
 
Ingrid åker i vår båt för första gången.
 
 
Nu är det dags för att sova här 
 
I morgon ska vi ut på nya äventyr!
 
 
KRAM 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela