ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Black Friday och AW

Publicerad 2016-11-26 05:16:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej på er!
 
 
 
Igår har väl ingen missat att det var Black friiday kommer från USA som så mycket annat!
Jag gjorde inga större inköp vi ligger sedan några år tillbaka väldigt lågt men julklappsinköpen här i huset!
Vi brukar ha ett julklappsspel så man köper en klapp var och det är alltid så roligt,mycket skoj och bus blir det om många har spanat in samma paket!
Var en sväng ner på stan på em gjorde mina naglar fina igen.
Det är så fint pyntat på våra gator och torg.
 
 
 
 
 
 
Vi fixade till oss inför en AW med goda vänner först mat på Pitchers och sedan Soultrain med dans och musik!
 
 
Jag tog en Ceasarsallad,jättegod med mycket dressing på.
 
 
 
 
 
 
 
Sedan vidare för lite dans.
 
 
På Publik kör de Soutrain (jag vet inte hur ofta men det är dans för oss lite mognare) : ))
 
 
 
 
Fina Annette en kollega sedan apotekstiden i Uppsala!
 
 
Vi kom på att vi kunde dansa sittande också! : ) (ursäkta sudig bild) men såå roligt var det!
 
 
 
Av bara farten tog jag en bild på  mina för dagen nylackade naglar också. En snygg lite guldig nudefärg.
 
Det som är bra med Soultrain är att det börjar vid 19:00 och vid elva tiden kommer ungdomarna men då är i regel vi rätt så nöjda och drar oss hemåt!
 
 
Nu lördag morgon här och vi har inte bokat in något alls idag får se vad vi hittar på helt enkelt.
 
 
Ha en fin lördag.
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %25C5sa

Publicerad 2016-11-26 05:44:34

Å vad kul ni har!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela