ladymelange.blogg.se

Välkommen!

25-årskalas och The Mall

Publicerad 2016-10-02 09:42:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                          Hej vänner!
 
 
 
I går drog vi iväg till Stockholm för att fira Lisas 25 årsdag i deras nya lägenhet!
 
 
 
 
Vi fraktade med oss den goda Nutellaglasstårtan som jag gjorde förra helgen och det gick tack och lov alldeles utmärkt!
 
 
Utsikt från balkongen,en strålande härlig höstdag var det.
 
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet
 
K och S kom förbi och gratulerade också.
 
 
 
Sedan åkte vi till Mall of Scandinavia i Solna på hemvägen,oh my vad det var mycket människor överallt och inte tänkte vi på att det var "lönelördag" herregud man får åka dit en måndag eller nåt alltså!
Men vi gick ändå omkring en stund och kollade runt.
 
Finns jättemånga fina butiker inte bara de traditionella kedjorna.
 
 
 
Tog en sen lunch på ett ställe som jag glömt namnet på men maten var "sådär" 
 
 
Avocadosallad blev mitt val.
 
 
Hamburgare till D
 
 
Skönt att sitta ner en stund 
 
 
 
Det blev inte så mycket shopping orkade helt enkelt inte det var för mycket folk överallt.
Men ett par Missionihanddukar och lite annat smått och gott blev det iallafall : )
 
Sedan körde vi hemåt,skönt att vila fötterna.
 
 
 
Nu söndag morgon och vi ska ut och fixa i trädgården hela dagen.
 
 
Ha en bra dag!
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela