ladymelange.blogg.se

Välkommen!

En så härlig helg med lilla Liv

Publicerad 2016-10-23 17:24:37 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Hej alla!
 
 
Ja nu är vi hemma igen, det har varit en helg med firande av Andreas födelsedag och firande av inflytt i nyinköpt hus och ett gosande med vårt älskade lilla barnbarn !
 
Vi åkte tåg den här gången på torsdag em från Västerås vi var framme i Götet ca 18:00.
Så skönt att ha hela fredagen också tillsammans!
 
De har precis flyttat in i sitt första hus och det var så roligt att komma dit och få se hur de har det!
Mycket trevligt område Mölndal och en helt fab utsikt (sån som jag längtar efter)!! : ) jag älskar vatten!!
 
Först firande av sonens födelsedag med skönsång och bricka med löjrom,rödlök,cremefraiche och goda kex!
 
 
 
Gullungen tycker det är jätteroligt med paket!
 
 
 
Hjälpte med stor glädje till med öppnandet av presenterna.
 
 
Så härlig utsikt över Stensjön
 
Vackra födelsedagsblommor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så mycket kärlek!
 
 
 
Vi fick en helt super god bouef som Anna hade gjort! Passar så bra i sånt här höstruskväder.
 
 
 
Jag kan inte få nog av den fina utsikten!
 
 
Sedan var det skruvande och en hel del fixande på schemat.
 
 
 
Firar sonen
 
 
Lite suddigt men med mycket kärlek!
 
 
Älskade vackraste barn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väskorna packade och redo för avfärd tack för en så fin helg!
 
 
Nu brassar mannen lite mat här i köket och vi ska ha söndagsmys!
 
 
I morgon måndag bara att köra en ny vecka igen.
 
 
Ha en fin kväll nu !
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela