ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Hemma igen

Publicerad 2016-10-15 09:19:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       Hej vänner!
 
Oj vilken kontrast det var att komma hem till betydligt kyligare väder.
Men ,men nu är det dags för höst det är bara att inse fakta eller hur!
Jag tycker om hösten,det är något lugnt och rogivande med att det blir mörkare och kallare igen.
Vi får tända ljus och mysa till det inomhus nu istället!
Hann inte med något inlägg igår jag tvättade på fm och sedan hade jag kunder till kvällen och då var jag såå trött så jag orkade inte ens kolla in Idol utan somnade i soffan : )
 
Tog en sista bild innan hemresan i torsdags.
 
 
Liite jobbigt att ta på byxor och långärmat men vi hade superbra flygtider hem så det var bara att sätta sig på transferbusen på morgonen vi 10:00.
 
 
 
 
Hej då Obc vi ses kanske snart igen!
 
Ni som följer min blogg vet att jag älskar cremer och olika produkter för huden.
Kunde ju inte låta bli att investera i lite nytt när vi var på Arlanda förstås!
 
 
Så nu blev det en hel hög med roligheter.
Läppglans YSL,Serum och dagcreme Clarins,plus favoriten Beauty Flash Balm, Fick en lten sminkväska med lite annat smått och gott i också på köpet! : )
 
 
Nu lördag morgon och vi ska jobba med det sista inför vintern ute och lite andra ärenden.
Sedan blir det Netflix och höstmys i kväll.
 
Ha en bra dag och en fortsatt trevlig helg!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela