ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Onsdag morgon

Publicerad 2016-10-26 08:36:41 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej vänner!
 
 
Har ni det bra ? Här är det som vanligt full rulle med allting!
Jag tar det lugnt en stund nu på morgonen innan jobbet,känner att det är nödvändigt ibland.
Läser lite roliga tidningar och bloggar och har det skönt med frukost vid köksbordet.
 
 
 
Mina dagliga piller
 
 
 
 
Ja, jag har gått på grejen med Gurkmeja, Omega -olja är bra mot kolesterolet (båda mannen och jag har fått bättre värden sedan vi började med det!) Sedan Hiprex förebyggande mot UVI(Urinvägsinfektion) har inte (peppar,peppar) haft det sedan jag började med dessa.(Motsvarar väl en hel mängd citoner helt enkelt)
 
Ja till frukost blev det både ägg och finn-crispmacka plus the också förstås!
 
 
Så det var dagens hälsouppdatering eller vad man nu ska kalla det : ))
 
 
Ha nu en fin lilllördag så ses vi snart igen!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela