ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Alla barnen hos oss!

Publicerad 2016-09-17 07:29:48 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej vänner!
 
Ja ni får ursäkta men denna veckan har gått supersnabbt och jag har haft fullt upp både på jobbet och hemma!
Därav dåligt med inlägg men nu ska jag bättra mig! : )
 
Sitter här nu vid köksbordet och det är lördag morgom.
Idag är det 10-års jubileum av vår golftävling med efterföljande fest!
Så roligt när alla våra barn med respektive kommer till oss ,huset fullt.
Sedan är det grannar och vänner också så det är en härlig blandning.
Den lilla familjen med vårt första lilla barnbarn Liv kom redan i torsdags,åh som jag längtat efter denna lilla underbara bebis!
I går gick vi ner på stan och handlade lite nya höstkläder till henne,herregud så roligt det är och så mycket fina barnkläder det finns.
 
 
 
Här köper jag supergott surdegsbröd.
 
Huset förbereds för fest
Söt liten Orkidè från Lidl av alla ställen!
 
 
Var en sväng till jobbet och en kund kom med en hel kasse med fina äpplen från sin trädgård!
Tack snälla A!
 
 
Jag på kontoret
 
 
 
Min fina sonhustru Anna med lilla Liv
 
 
 
 
 
Vi började helgens festligheter med en Champagneskål som sig bör när något stort ska firas.
 
 
Sedan kom min älskade dotter med pojkvän
 
 
Lilla Liv och faster har ett speciellt band till varandra!
 
 
 
 
Sedan kräftskiva svenska kräftor från Hjälmaren, mycket goda!
 
 
 
 
Lisa och Viktor var med på kräftskivan och i morgon kommer vår minsta Maja med kompis!
 
 
 
Nu har huset vaknat här, D förberder kaffe och smörgåsar och står och laddar inför dagen, första bollen går ut vid  9:00 på Skerike golfbana.
Sedan är det några som ska spela på nio -hålsbanan där också,som är en sk Pay and play bana.
 
 
Jag och A tar nog en prommis med barnvagnen i det fina vädret runt här på Rönnby.
 
 
Ha nu en fin lördag alla ni!
Snart kommer mera skojigheter härifrån
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2016-09-18 05:27:12

Å så mysigt ni har det <3 . Ha en riktigt bra helg!

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2016-09-20 13:32:37

Ja, Åsa det var hur mysigt som helst hela helgen bara att det går så himla fort !
Tack för att du läser min blogg alltid så roligt också att få lite kommentarer!
Kram från mig till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela