ladymelange.blogg.se

Välkommen!

En underbar helg!

Publicerad 2016-09-18 19:33:44 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       Hej på er alla!
 
 
 
,
Nu är det väldigt tyst i huset igen åh vilken fin helg vi har haft ovh fått umgås med barn och lilla LIv,som är vårt första barnbarn.
Ja D är ju bonusfarfar till Liv men vi har alla våra barn tillsammans och så kommer det också att kännas med de barnbarn som vi får!
 
 
 
Fina söta underbara lilla LIv!
Alltså mitt hjärta svämmar över av kärlek till detta lilla underverk!
Hon har sin mamma Annas vackra ögon.
 
 
Lunch på Skerike GK efter rundan.
 
Mysig fest hos oss på kvällen.
 
 
 
Pilkastning,Puttningstävling och så förstås kasta bollar i "Trägubben" som inte kom med på bild i år!
 
 
Koncentration krävs...
 
 
 
Maja håller koll på poängen
 
 
Lisa i en så fin klänning!
 
Lisa och Sharon
 
 
 
Mycket focus på lilla L förstås.
 
 
Den goda gröna ärtsoppan med Mango,Mynta och Fetaost-spett
 
 
 
Supergoda pajer från Ica maxi Erikslund
 
 
 
Kantarellpaj som jag gjorde efter ett recept från en kund.
 
 
 
 
 
 
 
Ursäkta suddig bild men jag ville visa mannens fina guldhatt kivällen till ära!
 
 
 
 
 
Tårta för att fira jubileét
 
 
 
Små supergoda efterrättsminisar också från Ica-maxi
 
 
Full koncentration på musikfrågesporten
Andreas enväldig domare.
 
 
 
 
 
 
 
 
På morgonen idag söndag
 
Hej då från oss
 
 
 
Nu har vi städat och fixat iordning huset efetr helgens skojigheter D och jag.
I morgon jobb igen nu blir det filmtime på Diskusgatan
 
Kram från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela