ladymelange.blogg.se

Välkommen!

God morgon Måndag

Publicerad 2016-09-26 07:28:11 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                 Hej vänner!
 
 
Hoppas att er helg varit bra! Jag har inte gjort så mycket nytta utan mest vilat och slappat som ni har märkt ,men det känns väldigt bra och nu är jag redo för en ny arbetsvecka.
 
Solen går upp över Rönnby.
 
Jag latade mig inte precis hela helgen. jag gjorde faktiskt en Quiche Lorraine igår att ha i matlådan någon dag ,så praktiskt med paj att ta med sig till jobbet.
Sedan en supergod glasstårta som vi fick hos C som dessert i torsdags på bokcirkeln.
 
Nu frukost och lite kaffe på det så kör vi igång den här sista måndagen i september 2016.
 
 
Ha en fin dag!
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela