ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Home by myself

Publicerad 2016-09-23 18:31:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                   Hej på er alla!
 
 
Den här veckan har gått i en rasande fart as usual!
I onsdags var jag på Rebeckorna alltid lika trevligt och givande , i går var det dags för vår bokcirkel att träffas igen.
 
 
 
 
Innan avfärd så gick jag en runda
 
 
 
 
Jag kollar av om det kommit något ogräs mellan plattorna men nej inte något alls, jag säger bara thank god for vägsalt!
Supereffektivt, tänk att det skulle dröja så länge innan jag fick veta att det var vägsalt som var the clue!
 
 
 
Sedan träff med vår bokcirkel i C och A,s fina nyrenoverade hus
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi fick en supergod pulled pork med sallad och annat gott därtill.
 
 
 
Den boken som vi nu ska läsa,verkar kul och bra!
 
 
 
För att gå över till inredning igen jag är ju lite nördig på det,de har en walking closet to die for!!
Så läckert ,nu ska jag börja kolla upp det här alltså vi har ju utrymmet så nu blir det nog så här snart hos oss också ( om jag får bestämma dvs)
 
 
Mysig puff i mitten ,kristallkrona ,heltäckningsmatta ja allt fanns på plats!
 
 
 
 
I dag tidigt på morgonen åkte D till Malaga med Lisa och Maja för att fira Lisas 25 -årsdag!
Det var surprise för Lisa nu ska de umgås pappa och döttrar en långweekend i Malaga så mysigt de har det!!
Jag är så tacksam att min älskade man har en så fin relation med sina barn,det är såå viktigt!
 
 
 
 
Så denna helgen har jag för mig själv här hemma.
Känner jag att jag kan unna mig lite lyx.
Jag har idag varit på Wellnes spa här i staden på massage så skönt och avkopplande
 
 
 
 
En jätteskön massage nu ska jag äta lite färska räkor för mig själv här hemma,och kanske kolla in Idol eller något annat.
 
 
Ha en fin fredagskväll nu alla !
 
Kram från mig till er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela