ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Min helg

Publicerad 2016-09-11 08:48:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                  Hej vänner!
 
 
Hoppas att ni har det bra i det underbara sommarvädret som vi fortfarande har!
Så skönt att det dröjer innan hösten kommer tycker jag.
I fredags var jag på ett nytt boende och glömde ta med lunch så jag jobbade hela dagen tog en sen lunch vi ca halv fyra : )
Sedan jobbade igen på min klinik och var inte hemma förrän halv sju på kvällen Pjuh alltså!
Jag var fullständigt slut och gick till sängs vi nio!
 
D är ju i Hälsingland så jag hade ingen att ta hänsyn till ,det gick bra att vara så tråkig en fredagskväll.
På lördagen inhandlade jag en solstol av samma sort som vi har i huset i O-hamn,fast det fanns bara helsvart kvar.
De är så jättesköna och vi har inte några bra här hemma. Det gäller ju att ta vara på solen nu,eller hur?
 
På kvällen satt jag igång med bakning och matlagning för att förbereda till nästa helg.
 
 
Taco-paj ett säkert kort.
 
 
Den goda gröna ärtsoppan med bladpersilja och mynta.
 
 
Alldeles mörkt utanför köksfönstret
 
 
Hallongrottor
 
 
Men det märks att sommaren snart är till enda för kärleksörten har börjat att blomma utanför entrén.
 
Nu söndag morgon och jag ska fortsätta att fixa med lite allt möjligt.
 
 
Ha en fin dag nu och tack för att ni kikar in här!
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela