ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Prommis

Publicerad 2016-09-24 18:46:04 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej igen!
 
 
 
 
Den här helgen har jag mycket mer tid att blogga ,så då gör jag det! : )
På min promenad idag tog jag en del bilder.
 
 
 
Så mycket äpplen i år överallt i många trädgårdar.
 
 
 
Hösten är så vacker tycker jag med alla färger
 
 
Jag ser långt bort på min prommis och det älskar jag,jag har ju vuxit upp vid havet i Oskarshamn och där ser man en fri horisont( som min fd svärfar sade) och det är härligt! 
Det här går inte att jämföra med vatten men det är ändå en vilsam känsla i det. 
Bra för själen.
 
 
 
 
Mycket Rönnbär är det.
 
Nu ska jag ta det lugnt här hemma
 
 
Ha en fin lördagskväll nu alla!
 
 
Kram från mig till er och tack för att ni kikar in här!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela