ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sex-års Jubileum!!

Publicerad 2016-09-01 17:40:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                              Hej på er alla!
 
 
 
Idag för sex år sedan startade jag min klinik och jag har haft det så jätte-roligt den här tiden!
Detr är en härlig känsla att vara sin egen,samtidigt som det är så att får jag inte in några pengar kan jag inte ta ut någon lön!
Så det gäller att jobba på och jobba hårt,man får inte så mycket gratis precis.
Men om man gör ett bra arbete så lönar det sig alltid.
 
Jag har jättemånga kunder som kommer till mig för att en granne eller kollega eller vän har rekommenderat min klinik och det är jag himla stolt över!
Så mycket nya människor som jag mött och möter,så många fina stunder på olika sätt.
Så ett hjärtligt tack till alla som har varit med mig på den här resan!
Framför allt mina kära kunder utan er blir det inget alls!
Puss och kram på er alla!
 
 
Så nu har vi firat och jobbat samtidigt idag.
 
 
 
Vackra rosor som jag fick av min älskade man och av kunder.
 
 
 
Så fina!
 
 
Sedan vankades det smörgåstårta dagen till ära.
 
 
Nu hemma ett tag, jag ska iväg på ett jobbärende till om en stund.
Men ikväll ska jag försöka att slänga ihop en Västerbottenpaj till helgen för nu drar vi ner till huset i Oskarshamn   för att ha familjens kräftsskiva samt ta upp vår båt.
 
 
Ha en skön kväll och kram från mig till er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela