ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Skön tisdagsförmiddag

Publicerad 2016-09-20 13:13:59 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej på er!
 
 
Idag börjar jag arbeta på eftermiddagen med kunder.
Har haft en riktigt skön morgon här hemma och kollat på Malou efter Tio tex ,det var hur längesedan som helst sedan jag såg det programmet visste inte ens att det fortfarande höll på! : )
 
Tvättat,plockat en del  samt gjort min färgning i håret.
Den gör jag ju sedan många år på mig själv och är jättenöjd med resutatet faktiskt.
Tog en bild på nya byrån nu i dagsljus för att ni ska se bättre hur den ser ut och hur härlig marmorskivan är!
 
 
 
Poster Kate Moss från Newport,kruka med murgröna Svenskt Tenn,doftljus Ralph Lauren,lampa gammal vet ej vad jag köpt den.
 
 
 
 
 
Nya sammetsgardiner från Jotex i vårt sovrum med de är beigegrå i färgen inte som de ser ut här.
 
 
 
Här syns färgen som den är skillnad eller hur det blir en annan färg när man tar bilden i motljus mot fönstret
 
 
Nu ska jag iväg på en del ärenden innan jobb.
 
Ha en fin tisdag 
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela