ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Fin sockerkaka med glasyr.

Publicerad 2017-04-23 16:00:34 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                       Hej alla!
 
 
 
Idag på morgonen gick jag min vanliga runda ,D kommer hem från golfresan ikväll.
I morgon beger vi oss ner till Oskarshamn min syster fyller femtio år!
Jag som älskar att baka köpte en iofs svindyr kakform förra året men så snyggt och läckert det blir alltså!
Man bör ta en och enhalv sats för att fylla den den är riktigt stor och maffig.
 
Idag lyckades jag verkligen den gick inte sönder något alls .
Syster älskar rosa så det fick bli en glasyr på det temat.
 
 
Jamen visst är den läcker, blir också en prydnad på bordet också tänker jag!
 
 
 
 
Nu har jag varit iväg en sväng till Blomsterlandet och handlat lite blommor till huset i Oskarshamn.
 
 
Väntar hem min kärlek vid 20.00 tiden ikväll
 
 
Ha en skön söndagsem/kväll
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela