ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Påskpynt

Publicerad 2017-04-11 07:26:58 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                            Hej!
 
 
 
Jag tycker Påsken är en så härlig helg så opretientiös på något sätt.
Man kan fira jättemycket i hela fyra dagar med kalas och pynta huset massor.
Eller något mittemellan .
Vi ska i år ta det lugnt hemma men göra sånt som vi vill ta hand om i vårt hus här i Västerås.
Tex sovrummets alla garderober ska plockas ut vi har ju beställt en garderobslösning från Elfa ,men vi ska fundera på hur vi vill ha inredningen av just vår garderob.
Kratta gräsmattan och toppdressa den osv.
 
Sänggaveln är klar blev helnöjd men sedan så ska det tapetseras och målas om så det blir lite upp och nervänt ett tag här i huset.
 
Men lite påskpynt ska vi ha iallafall.
 
 
Hittade de här glasäggen på Lagerhouse.
 
 
 
Så fina tycker jag.
 
 
 
 
Nu ska jag ta en dusch och äta min frukost ,jobb hela dagen på ett boende idag.
 
 
Ha en fin tisdag idag skiner solen här igen!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela