ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Sista dagen på helgen

Publicerad 2017-04-17 19:11:40 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej alla!
 
 
Hur har ni haft det i helgen ? Det har varit så skönt att vara ledig men herregud såå kallt det har varit!
Det känns som om det varit kallt i hela Sverige också! Ingen skillnad på norr eller söder verkar det som.
 
Här i huset förbereder vi oss för resor, D ska åka på en golfresa med ett gäng killar.
Jag ska åka tåg till Göteborg och träffa mitt älskade barnbarn Liv,passa henne när mamma Anna ska arbeta och pappa är på golfresa : )
 
 
Tulpanerna från Ica Maxi så fina fortfarande
 
 Ställde in blommorna som vi planterat i uterummet liite varmare där iallafall.
 
 
Annandagens påskmiddag blev helt enkelt spagetti bolognese med mycket parmesan .
Enkelt men så himla gott
 
 
Ni får så klart följa med till Götet i morgon .
Datorn är med och jag försöker att titta in till er så fort jag kan.
 
 
Ha nu en skön kväll och avslutning på påsken 2017
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %C5sa

Publicerad 2017-04-17 19:40:39

Ja hu sån kall Påsk! här har det snöat i 2 dagar. Ha det så mysigt med lilla Liv <3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela