ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Systers födelsedag

Publicerad 2017-04-25 20:04:06 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej vänner!
 
 
 
 
Här kommer lite bilder från systers mottagning igår.
 
 
 
Malin i rosa ingen tvekan om vilken färg som är favoriten hos det här födelsedagsbarnet : )
Mia och jag lite orangeröda båda två ingen färg som jag brukar ha men nu blev det så.
 
 
 
 
Bruce Springsteen är också en favorit,vet inte hur många konserter hon varit på genom åren men många är det!
 
 
 
Hon blev så uppvaktad med massor av härliga blommor plus en mängd presenter.
 
 
 
 
God buffé
 
 
 
Inte sju men sex sorters kakor hade jag gjort till kalaset.
 
 
Husets sommarrum iordninggjort dagen till ära.
 
 
 
 
 
Rosa buketter av alla de slag!
 
 
 
 
 
Nu är vi hemma i Västerås igen .
I morgon är det fullt upp med jobb för både D och mig.
Sedan ska vi tillbaka på fredag för då blir det stor fest! Härligt man ska fira livet!
 
Ha nu en skön kväll så ses vi i morgon!
 
Tack för att ni tittar in här!
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: %252525C5sa

Publicerad 2017-04-26 06:47:33

Å så fina systrar i läckra färger!din är jätteläcker,finns den i andra färger och vad är det för märke? Ha det så bra på festen i helgen med. Kram och gratta syster.

Svar: Ja vi hade det mysigt på systers födelsedag ! Nu laddar vi om för festen på lördag : )Min klänning kommer från & Others Stories (HM) köpte den i Stockholm för ett tag sedan är inte helt säker men den kan ha funnits i marint också. Jag ska hälsa syster grattis från trevlig bloggläsare!! Kram
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela