ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår helg

Publicerad 2017-04-10 09:31:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                        Hej alla!
 
 
Ja, nu är vi hemma igen efter en minst sagt turbulent helg med det som hände i Stockholm i fredags!
Vi höll som bäst på och röjde iordning i systers sommarrum när svåger M kom och sa att detta förfärliga hade hänt!
Alltså jag blev helt kall och stel och tänke ju förstås direkt på våra båda döttrar som arbetar i Stockholms innerstad.
M var ju med oss i Oskarshamn men känslan av att inte veta hur det var med de andra var förfärlig!
Som tur var fick vi tag på varandra rätt snabbt och de var i säkerhet.
Men tänk de som blev drabbade,vad har hänt med vårt fina trygga land!
 
Så skönt att polisen hittade den skyldige så snabbt ! Verkligen bra jobbat!
 
På fredagsmorgonen gick vi en prommis i Dragskär 
 
Utsikten från vår brygga
 
 
Tröttnar aldrig på den
 
 
Far och dotter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Syster med hundar gick med oss en bit
 
 
 
Vi gick ända ut till havsbandet
 
 
 
 
Plockade blommor förstås på vägen några små på bordet lyser upp så fint.
 
 M chillar och testar den nya dagbädden 
 
 
På lördagen var det dags för Oskarsgalan i Oskarshamn. Klädsel lite väl svart i det fina vädret på em men vi skulle ju vara inne på kvällen! : )
 
 
 
 
Det är en fest typ som vårt Guldstänk här i Västerås. med underhållning ,god mat och dans.
 
 
Nu måste jag strax iväg till jobbet,ut i ett regnigt och grått Västerås idag.
 
 
Ses senare! 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela