ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Vår lördag

Publicerad 2017-04-02 07:21:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                           Hej alla!
 
 
 
Vi började med en frukost och sedan ut på Ikea och kolla garderobslösningar till vårt sovrum.
Tyvärr stämde inte takmåtten så vi får söka något annat alternativ.
Lite synd för Ikea är ju bra grejer och oftast väldigt prisvärt.
Tittade på Elfa system mycket snyggt men herregud så dyrt!
Vår lösning skulle kosta 36000!! Alltså för en garderobsvägg i sovrummet! Nej tack vi får fortsätta att leta.
Ringde och sjöng och grattade storasyster i Oskarshamn som fyller år idag,där skulle det bli kalas förstås.
Sedan lite småärenden på stan en lunch hemma och resten av dagen firade vi vår träffas dag!
 
 
Fixade en lax med pesto och parmesantäcke
 
 Njöt av en underbar bukett blommor
 
 
Solen kom fram på eftermiddagen
 
 
 
Då blev det kärleksbubbel
 
 
Mer bubbel i vårt spabad som vi använder alltför sällan!
 
 
 
 
 
 
Det var vår lördag ,idag söndag ska vi fortsätta att spaa har bokat tid på Hässlö spa här i Västerås.
Det blir både massage och en lyxig ansiktsbehandling,så skönt att bara slappna av och njuta.
 
Ha en fin söndag nu alla
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela