ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Firande i Stockholm

Publicerad 2017-08-28 07:24:19 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                     Hej på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I går åkte vi till Stockholm för att fira Kristins pojkvän Sam som alldeles snart fyller 30 år!
Han visste ingenting så det var mycket smusslande och fixande.
Det blev såå lyckat vi träffades på Tak och tog en drink och där överraskade vi födelsedagsbarnet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Utsikten
 
 
Det byggs mycket i huvudstaden just nu!
Tom på Biblioteksgatan verkar som om det fixas fasader och rustas upp.
Dessutom var det VM i Triathlon den här lördagen så det var avspärrningar lite överallt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan gick vi vidare till restaurang Carousel på Gustav Adolfs torg.
Trevlig ,rolig personal och god mat.
 
 
Ostron startade vi med.
 
 
Vi köpte en grattisballong istället för blomma på Partyland.
 
 
Älskade barn så fina tillsammans!
 
Vi åkte hem efter middagen vi brukar ju sova över men denna gången kändes det skönt att vakna hemma på söndagen!
 
 
 
Nu måndag igen fullt ös hela veckan med kunder precis som det ska vara!
 
 
 
 
 
Ha en bra dag nu alla!
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela