ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Home again

Publicerad 2017-08-10 08:28:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej kära bloggläsare!
 
Nu är vi hemma igen,ja vad säger man borta bra men hemma är bäst!
Vi har verkligen haft det jättefint men det är en så härlig känsla att vara hemma i vårt hus igen!
Jag älskar att gå omkring och vattna blommorna och köra en tvättmaskin och göra det mysigt hemma.
Vi har ju varit borta nästan hela semestern,fast i Oskarshamn är det ju också hemma förstås,men ändå inte riktigt ,det är ju här vi bor största delen av året.
Så nu känns det faktiskt riktigt kul att börja jobba igen på måndag
Jag tyckte också alltid om att börja skolan igen efter ett fint sommarlov.
Tycker om hösten kall och klar krispig luft!
Känns som att man börjar om på något sätt,jag hade en så rolig skoltid så det är klart att det påverkar hur man kände.
Här kommer en del bilder från våra sista dagar för den här gången nere på Costa Del Sol
 
 
I väntan på en taxi till La Cala.
 
 
Utanför vårt hotell
 
Vi hade 39 grader sista dagen !!
 
 
 
Vackra blommor är det ju överallt.
 
 
Svalkade oss med en glass
 
 
Hotellets lobby
 
 
Restaurangen på vårt hotell precis vid havet
 
 
 
Nu torsdag morgon och vi ska ut och gå sedan kanske det blir kräftor till kvällen vi får se.
 
Ses i morgon 
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela