ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Ledig fredag

Publicerad 2017-08-25 09:19:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej på er!
 
 
Åh så härligt med fredag eller hur?
Jag är ledig idag och började med att baka Ingefärssnittar till mina kunder.
 
 
Det behövdes, nästan helt tomt på hembakat nu efter semestern och det uppskattas så mycket.
Jaha vad står på scemat denna dag annars? Jo det är en del inköp av vanliga saker som behövs i ett hem.
Påfyllnad av det mesta kan man väl säga.
Lite ärenden till jobbet också(det är alltid något som ska fixas med även om man är ledig)
 
 
Frukfatet är dock rätt så välfyllt redan,  ett måste med färsk frukt,nyttigt och bra att ta om man blir sugen.
Behövs också vitaminer nu när hösten börjat sakta men säkert att komma till oss här i vårt land.
 
Det är bara att tända ljus och göra det mysigt på andra sätt än när det är sommar.
Apropå det värmeljus ska jag köpa på Ikea idag ett stort antal förpackningar! : )
 
 
 
Ha en bra dag nu alla!
 
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: www.ladymelange.blogg.se

Publicerad 2017-08-25 09:42:09

Gick lite snabbt där ! Jag vet hur schema stavas! : )))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela