ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Max Beach Sun Club

Publicerad 2017-08-08 07:01:22 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej på er!
 
Här närmar sig slutet på vår resa.,i morgon onsdag åker vi hem igen. Vi har haft så härliga dagar här nere.
Det har förtås varit ordentligt varmt men det är underbart att bara gå ut i flip-flopps och en tunn klännig.
 
 
 
 
 
Vi har tagit långa promenader varje dag.
Här var vi högt uppe i bergen och gick,pjuh såå varmt men har man bara med sig vatten så går det!
 
 
Som sagt vatten är gott! Vi tog en lunch på en golfklubb på vägen.
 
 
En kväll var vi på lyxig strandrestaurang Max Beach Sun Club.
 
 
 
 
 
Här tog jag en White Lady innan maten ,mm ,så god!
Jag åt lax och D tog en Entreco´te .Allt var jättegott och fräscht.
Är ni på Costa del Sol i La Cala så gör ett besök här!
 
Annars har vi mest efter duschen på kvällen suttit och spelat kort på vår balkong,och ätit världens godaste oliver 
plus en del annat smått och gott.
 
 
Efter restaurangbesöket gick vi hem längs med stranden i världens månljus,helt amazing!
 
 
Nu tiidig tisdag morgon,(jag passar på att blogga när D sover)
 
Vi får se vad vi hittar på denna sista dagen.
 
 
Ses hemma i Sverige igen.
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela