ladymelange.blogg.se

Välkommen!

Renbäddat

Publicerad 2017-08-26 06:44:32 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                         Hej vänner!
 
 
I våras köpte jag ett så fint bäddset från HM-Home.
Eftersom vi knappt varit hemma i sommer så blev det först nu som jag bäddade med det.
 
 
 
 
 
 
 
Skön,sval bomull och små söta bollar i kanterna.
 
 
Åh finns det något skönare än en renbäddad säng att lägga sig i !
 
Som ni ser har det fortfarande inte kommit upp varken gardinstång eller gardiner ännu : )
Får ta tag i det nu när det blir höst,har inte kännts som första prio på sommaren.
 
 
Här ligger tygprover på gardiner får se vad det blir.
 
 
Passade på att ändra om på hallbyrån 
Denna lilla maskrosboll köpte jag på Svenskt Tenn också i våras,nu var det dags att ta fram den.
 
 
Visst är den vacker,vi hade en svartvit tavla i vår sommarstuga när jag var barn som påminner om denna.
 
 
 
Det ser ut att bli en fin dag idag solen skiner just nu i alla fall.
 
 
 
Ha en trevlig helg nu alla!
 
 
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Postat av: Lillemmish - mode - inspo - mamma

Publicerad 2017-08-26 09:17:15

åh så skönt med renbäddat :)

ha en underbar dag
kram

Svar: Tack!
ladymelange.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv. Jag älskar ord och bilder. Min förhoppning är att läsarna ska få inspiration, glädje och vardagspepp. Jag är en kvinna mitt i livet som har ett stort intresse för inredning, att baka och laga mat,mode och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela